maandag 24 januari 2011

Begin van een nieuwe week






Het weekend zit er alweer op en is relaxed verlopen.Wat huishoudelijke werken,breien,tv kijken,...;dit alles zonder ons te moeten opjagen,"alles kan,niets moet.."Hadden we maar altijd zo'n mentaliteit.
Vanmorgen mijn pannenlapje afgewerkt dat ik gebreid heb van restjes wol en eens op zoek gegaan naar een goed brei-boek.Veel speciaals heb ik niet kunnen vinden maar het "breiboek voor beginners" vond ik wel geslaagd.Zoveel ervaring heb ik nu ook nog niet hiermee dus wat uitleg over verschillende steken,afkanten,eenvoudige basispatronen,...zijn altijd welkom.
Onmiddellijk een mandje gezocht om alles te deponeren en het staat wel leuk hier in de living,nu heb ik ook een echte breimand!
Dan zijn we aan het kokkerellen geslagen .Op het menu vandaag:puree,broccoli,champignons met roomsaus en gehaktballetjes;goedgekeurd door de ganse bende!
Vanmiddag nog een koekebrood bakken zodat we ook vanavond weer iets lekkers op tafel hebben...

1 opmerking: