donderdag 17 februari 2011

We beginnen eraan!

Gisteren tot het besef gekomen dat het dringend tijd wordt om enkele kilootjes te vermageren(streefdoel is 4 à 5 kg,niet zo veel dus). Door mijn ongezonde gewoontes te bannen ,zal dat wel lukken. De laatste tijd greep ik te veel naar zoetigheid,zelfs 's morgens bij de koffie werd er een boterham met iets zoets genuttigd!! Gedaan ermee,zelfs die ongezonde tussendoortjes raak ik niet meer aan(of dat zal ik proberen tenminste).
Vanmorgen al een goede start genomen:glaasje fruitsap en een fruitslaatje van appel en peer. Was echt lekker,daarna een tasje thee gedronken en we kunnen er weer een tijdje tegen.Benieuwd hoelang...
Gisteren hebben we ook nog wat tuinwerk gedaan,het was er echt het weertje voor. Ook de garage was aan een opknapbeurt toe en toen er allerlei spulletjes buiten stonden,kwamen we tot een grappige ontdekking.Onze Renni had beslag genomen op een poppenbedje dat er nog stond en wou er niet meer uit komen!!We hebben het dan naar het terras verplaatst en ze heeft er een hele namiddag ingelegen.Zalig plekje precies...

2 opmerkingen:

  1. gelijk heeft ze ... ik had ook een poppenbedje van Ikea dat gebruikt werd voor ons Trix ...
    Good luck met het dieet !!!

    BeantwoordenVerwijderen