donderdag 18 augustus 2011

Sportief


Sinds een 3tal weken ben ik weer gestart met lopen en ...tot nu toe verloopt het vlotjes.We zitten aan een frequentie van 3x per week,gestart met 20 min. en vandaag zelfs 35 min. gelopen!! Op 5 min. stappen van onze deur,staan we in het wondermooie park van Maldegem,de ideale plaats om te lopen. Voldoende paadjes,op grasplein,in het bos,...Zelf verkies ik de bospaadjes,vnl.omdat je je steeds in de schaduw bevindt. Meestal word ik begeleid door één van de kids hier,die leggen de afstand dan af per fiets. Leuke bezigheid,hopelijk houden we vol...


2 opmerkingen:

  1. Oh, wat leuk, nog een moeder die hardloopt! Als je weer drie maanden hardloopt zou ik je dolgraag interviewen voor mijn rubriek rennende moeders!

    http://www.renmamaren.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil in september ook weer gaan lopen. Heerlijk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen