vrijdag 9 maart 2012

Bezig blijven


Als voorbereiding op de lente-zomer kan ik hier echt bezig blijven,gisteren nog maar eens zitten verplanten.Nu al enkele plantjes een definitief plaatsje gegeven.
Gelukkig dat ik hier een veranda heb waar ik alles kan laten staan,zou anders niet zo gemakkelijk zijn maar toch verlang ik al naar de dag dat ik alles buiten kan zetten...



Er staat ook weer een volgend project te wachten,namelijk ons dakterras met kunstgras leggen.Enkele proefpakketjes besteld en redelijk snel tot een beslissing gekomen. Ik denk het volgende week te bestellen en...wordt ook vrij snel geleverd dus binnen een 3tal weken zitten we "in het groen" op ons terras!


Verder blijf ik wat breien aan mijn lapjes,weliswaar aan een langzaam tempo aangezien ik de laatste tijd weer last heb van pols en elleboog maar...het vordert...


1 opmerking:

  1. wauw jij zit niet stil,leuk die lapjes,het resultaat zal erg leuk worden denk ik,en dat kunstgras zal ook vast leuk staan

    BeantwoordenVerwijderen