maandag 9 juli 2012

Rommelmarktaanwinsten

Tussen de buien door (wat een weertje was dat gisteren!!) zijn we een paar keer over de rommelmarkt gelopen. Best wel leuk als ze voor je deur staan,heb je direct ook een ander contact met de handelaars.
Volgende spullen gescoord:
                                   dit zocht ik al een tijdje,eindelijk eentje gevonden in prima staat

                                     ideaal voor op vakantie (voor slechts 3 EUR)

                              2 leuke kandelaars,vandaag op zoek naar bijpassende kaarsen







Hierover heb ik lang (lees zéér lang) getwijfeld maar na een 5tal uur toch gekocht ! Aangezien het aan een spotprijs verkocht werd,kon ik het niet laten staan. Staat nu voorlopig in de keuken maar weet nog niet of dit het definitieve plaatsje zal worden . Even over nadenken...

Vandaag weer werk aan de winkel maar tussendoor toch nog wat verder haken aan mijn tas,het schiet best wel op...Het weer ziet er ook weer niet al te best uit dus...zoeken we binnen de gezelligheid op. Fijne (werk)week voor iedereen !!                                                          

3 opmerkingen:

  1. Nou, je hebt weer goed gescoord hoor! En grappig, dat eerste item was ook iets wat ik laatst van onze kringloop meenam. Precies dezelfde!! Werk en haakse vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die potjes zijn echt super! Daar zou ik maar 5 min. voor nodig gehad hebben ;) En je pannenlappen zijn ook aardig gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen