woensdag 19 september 2012

Haakwerkjes

Enkele maanden geleden heb ik verschillende lapjes gebreid die tijdens de zomerperiode in de kist beland zijn. Nu terug aan het werk gegaan,randjes haken en aan elkaar naaien,een leuk maar traag werkje. Hopelijk kan ik jullie vlug het eindresultaat tonen...



Ondertussen ook nog een oud lampje gevonden op zolder waarvoor ik dus ook een kapje gehaakt heb en het houtwerk geverfd heb. Is echt mooi geworden en heeft een plaatsje gekregen op mijn nachtkastje.






Vandaag met de kids nog naar de kermis geweest,gezellige drukte was er daar. Gelukkig af en toe een zonnetje want de herfst hangt echt wel in de lucht.



En van deze blijf ik genieten in mijn veranda,ik denk dat ik hem in de winter gewoon ga laten staan,dat moet toch kunnen hé...


1 opmerking:

  1. word erg leuk die lapjes allemaal aan elkaar,ppff wat een werk,ja het is koud aan het worden he,ik heb het de hele dag al zo koud,echt herfstig

    BeantwoordenVerwijderen