woensdag 23 april 2014

Lentegevoel op het terras

Vanmiddag had ik vrij en...heb ik genoten van een zonnige middag op het terras.Zalig gewoon,geen verplichtingen,boekje erbij en een mooi uitzicht. Ook het minivijvertje werd weer in orde gezet en onze goudvis mag de zomer buitenshuis doorbrengen.




Sinds het nieuwe kunstgras ligt op het terras,is dit één van mijn favoriete plekjes.
Toen we dit huis kochten,13 jaar geleden,lagen er lelijke betonstenen op maar...ideaal voor de jongens om met hun driewielers op te fietsen. We hebben het dan ook  maar zo gelaten en met wat groen probeerde ik het op te fleuren. Toch gaf dit niet het gewenste resultaat. Twee jaar geleden gekozen voor een goedkope kunstgrasmat,even kijken wat een effect dit gaf. Mooi maar...kwalitatief niet ok! Daarom 2 weken geleden de vervanging door een degelijke kunstgrasmat en wat ben ik er blij mee! Puur genieten nu...

3 opmerkingen:

  1. En zo genieten we allemaal en willen het maar al te graag met de ander delen,daarom bloggen en volgen en reageren we van tijd tot tijd,
    ik wel tenminste......

    Geniet jij maar lekker van je leuke plekje en de tijd die je anders kwijt was aan echt gras maaien kan je nou lekker zonnen;-))

    Lieve groet,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk hoor,lekker genieten de komende tijd.

    liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mag ik eens iets vragen Liesbeth?
    Kunnen jullie dat kunstgras goed netjes houden? en hoe doe je dat dan?
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen