maandag 13 oktober 2014

Echte vriendschap

Genieten...


6 opmerkingen:

  1. Ze zijn altijd blij je te zien, of je 5 minuten weg bent of de hele dag.

    Liefs, marjonel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alleen mensen met honden begrijpen echt hoeveel vriendschap je hebt van je hond .
    Word ik blij van .
    Groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend lieve foto, jullie vriendschap spat van de foto af!
    Groetjes, yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Liesbeth, leuk dat je lid bent geworden van mijn blog en leuk dat je een reactie hebt achtergelaten. Natuurlijk kan ik het dan niet laten om bij jou langs te komen en me aan te melden als lid bij jou :-)

    Mooie foto zie ik, vriendschap met dieren dat is altijd bijzonder en zo mooi.

    Fijn weekend.
    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen