maandag 9 april 2012

Bezig blijven binnenshuis


Wat een druilerige dag vandaag,bijna de hele tijd heeft het geregend! Toch hebben we er het beste van gemaakt.
Bovenstaande foto is vanuit onze slaapkamer getrokken,met zicht op terras en achtertuin.En zoals jullie wel zien,de geraniums "schreeuwen" gewoon om naar buiten te mogen. Ze staan er echt prachtig bij maar...nog even geduld hoor...

In de logeerkamer wordt het ondertussen een echte serre;de datura begint al verschillende blaadjes te vertonen en ook de vlijtige liesjes groeien enorm.





Ondanks de regen vanmorgen toch enkele groenten gaan halen op de markt die later een plaatsje krijgen op het dakterras.


tomaten voor in pot en courgette



kerstomaatjes



Dan hou ik me tussendoor ook nog bezig met de voorbereidingen van de Hunting beurs die doorgaat te Gent van 20 t/m 22 april. Vandaag onderstaande affiche gemaakt en nog talrijke mails geschreven . Ik zal blij zijn als dat weekend voorbij is want naast de voorbereidingen van de standopbouw,komen er nog tal van andere zaken bij kijken. En na de beurs zal ik me heel waarschijnlijk weer aan de pc zetten om verschillende offertes te schrijven.Vervelen doen we ons dus zeker en vast niet!

Op de markt ook nog een potje verse volle yoghurt gaan kopen zodat ik vanmiddag zelf nog wat kon maken. Ik heb het gehouden bij 500ml,na enkele dagen maak ik dan weer verse,is echt veel beter dan die je koopt.
Het was dus weer een produktief dagje,morgen terug aan het werk,mijn patiënten zullen blij zijn me te zien na een 5tal daagjes vakantie...

2 opmerkingen: