zondag 6 mei 2012

Heerlijke bakgeuren

Gisteren werd er veel gebakken hier ten huize,eerst weer een lekkere cake,dan zandkoekjes en als laatste nog een tiramisutaart (de lievelingstaart van onze Nikolai). Heerlijke geuren waren dat ...



's Avonds een breiwerkje bij de hand genomen en genoten van een rustige avond bij kaarslicht.



Meer moet dat echt niet zijn,zeker ook omdat mijn arm wel wat rust kon gebruiken!
Vandaag zat het weer wel mee dus ...was buiten gehangen en na de middag weer een flinke fietstocht gemaakt. Als afsluiter een lekker frietje gegeten en nu nog even bijlezen op de pc . Op naar een nieuwe werkweek !!

5 opmerkingen:

  1. Ik zie bij jou ook heerlijke dingen voorbij komen zeg! En nog beterschap met je arm hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammie wat een lekkere dingen allemaal!
    Hopelijk is je arm vlug beter!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er heerlijk uit en het zal zeker lekker geroken hebben.
    fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er allemaal heerlijk uit en die geur, dat maakt het gezellig in huis. Groetjes Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmmm ziet er lekker uit en idd wat zal het lekker ruiken door je huis.Gezellig dat je mij volgt ik jou ook en ik lees iets over vakantiehuis???dat ga ik even bekijken!Fijne dag.X MArielle

    BeantwoordenVerwijderen