zaterdag 12 mei 2012

Project lamp

Al een hele tijd heb ik een idee met een lampje hier in huis maar...ik durfde er niet goed aan te beginnen. Eergisteren dan de knoop doorgehakt,verf gehaald en...starten maar! Eerst toch nog wat onzeker maar na een eerste laagje bleek het wel mee te vallen. Het kapje zelf vond ik ook niet meer mooi,was bruin van kleur en er hingen zo van die "tierlantijntjes" aan,echt uit de tijd!! Die dingen eraf geknipt en...de rest ook voorzichtig een laagje verf gegeven ..., het resultaat is fantastisch. Ik ben er echt blij mee. Dit lampje stond op onze slaapkamer maar denk dat het nu een plaatsje in de living gaat krijgen...









Achteraan ons huis staat er veel fluitenkruid. Als je het bekijkt, is het toch wel een mooi bloemetje. Enkele geplukt,een bijpassende vaas gezocht en...mooie plaats gekregen. Weer een stukje lente binnengehaald!




Prettig weekend allemaal...

4 opmerkingen:

  1. Ja, leuk weer hoor! Gezellig lampje en het seizoen naar binnen gehaald. Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo kan hij weer mee in de huiskamer. Toch mooi dat je er een nieuwe look aan hebt gegeven. Ja mooi he dat fluitekruid. Ik kan er ook geweldig van genieten. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal geweldig, geniet ervan , liefs marion p.s. ik ben weg van je hoorntjes aan de muur.

    BeantwoordenVerwijderen