zaterdag 9 februari 2013

Vechten tegen...

...allerlei ziektemicroben. Dat is wat we hier momenteel doen ten huize Baklicharov. Nikolai heeft al van vorige week een zware luchtweginfectie,Georgi van donderdag de griep en zelf voel ik me momenteel ook niet al te best,een lichte prikkel in de keel maakt me dit duidelijk. In elk geval genoeg medicatie voorhanden dus afwachten maar en zien wat komt!






Onze Renni zoekt al enkele dagen haar warme plekje op bij de verwarming,wat moet "hond zijn" toch zalig zijn...

Vanmorgen, nog geen last van raar gevoel in de keel en opkomende hoest,heb ik mijn werkplekje eens een opruimbeurt gegeven. Het één en ander verplaatst,wat weggedaan,grondig gepoetst...,maandag kunnen we starten in een ietwat ander interieur. Af en toe heb ik daar echt behoefte aan,gelukkig dat ik hier in de woonkamer niet veel kan verplaatsen of ik deed het maandelijks!! Geeft weer extra energie als het ware,mijn patiëntjes zullen raar opkijken als ze(weer maar eens)in een andere praktijkruimte binnenstappen...Maar ik zal me er goed in voelen,lekker weer wat meer ruimte...



2 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth, Jeetje bij jullie ook al??
    Hier ook twee kleintjes ziek en zelf begint mijn buik te rommelen en mijn keel doet raar.....

    BeantwoordenVerwijderen